Julklappsjakten...

..GÅR VIDARE...
Fixade 20 klappar på en timme i förrgår, så jag är rätt nöjd. Nu guidar jag lillebror via telefonen! Det är däremot inte riktigt lika lätt, men jag tänkte att om Henriksson får bestämma själv kanske mammas alla julklappar kommer från Jula ;)
Snart drar jag till skogs!



Helt sjukt att det bara är en vecka kvar till julafton! Jag jobbar 2 dagar till innan det blir en liten julledighet på 6  dagar! Men det är rätt mysigt att va på djursjukhuset, det står en riktig gran i lunchrummet, alltid tända ljus och väldigt ofta något hembakat på bordet. Lite skillnad gentemot mina andra jobb, där man var glad om den som åt före orkat plocka bort sin tallrik, eller där man delade matbordet med 20 skokartonger.

Idag ska jag mysa med vovvar små, städa och pynta! Awesome!


Kommentarer
Postat av: Satan

Du är min favorit GOOOOS! Tack för julkortet

2010-12-21 @ 21:16:31
Postat av: Sara

HAHAHA! Inte lätt när den stavar helt själv!! Jag är väl inte satan heller!

2010-12-21 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0