Så kallad myskväll

Igår kväll hade jag och Petter en typisk Marlen o Petter myskväll, Köttbit och fotboll på Larrys. (Jag är fortfarande mätt) Pontus kom ner för att kika på matchen med oss och det blev en mycket trevlig kväll!
MEN, det tog över en timme att få maten plus att jag faktiskt inte gillar stället. Usch och fy och blä. Om ni visste hur en del i personalen blivit behandlade! Oseriösa människor borde inte få vara chefer. Skönt nu fick jag det sagt också!

Nu ska jag ut på stan för att hitta på något med Jonsson. Nått nytt fuffens antar jag att det blir ;)

Ska se om jag kan hitta någon bra film. Var så himla länge sedan det var filmkväll här hemma. Nu när vi dessutom är förkylda/halvsjuka båda två så borde det passa utmärkt!

Nej nu får jag inte låta damen vänta längre!

Over & Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0