Dax att gå vidare!

God morgon!

Visserligen har jag varit vaken sedan 8, men det kan ju finnas andra sömntutor där ute! Det är så himla skönt att självmant vakna tidigt och dessutom vara pigg! Fantastiskt!

I dag är det som ni säkert redan vet Fredag, helg igen med andra ord! Dock är jag ledig idag och jobbar i morgon. Men efter det, då får jag åka hem till min älskade tuss!


Mitt hjärta, mitt allt

Men nu till det riktigt stora! På söndag förstår ni mina vänner, ska Marlen (just det, jag) gå och träna! Kors i taket. Det är över ett år sedan jag utövade någon seriösare träningsform sist, men nu är tiden inne för en ny omgång! Den här gången känns det som om jag kan lyckas eftersom det äntligen finns någon i min närhet som vill träna!
Dessutom har en fågel viskat i mitt öra att en av favoritdamerna ska skriva in sig på samma ställe! Måste plocka upp telefonen och slå nummret till denna fantastiska människa för att höra om detta är sant


Tittar ut för att konstatera att det är både kallt och fult! Kontrar med några bilder och längtar ännu mer till sommaren!


Visst ser det väl härligt ut?

Jag har kommit in i en sådan här period när jag känner att det är dax att komma vidare! Det går inte att stanna vid det som är nu. Vardagen börjar bli allt för tråkig för min smak! Planerar time!

Ha en fantasktisk fredag, mitt uppdrad för dagen är att köpa EN skruv! Skall det lyckas?

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Neee ska jag börja träna? Moaha, skämta aprilo med dig

2010-02-19 @ 13:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0