Min bibel

Det är så kul att stöka på med kameran, även om jag ibland blir tokig
för att det inte går som önskat. Men med min nya bibel går allt bättre!
Om bara vädret ville bli lite mildare och lite soligare, supertrist att testa allt
inomhus nämligen.

Det är två timmar kvar till jobbet. Gruvar mig lite, men med någon alvedon
ska det nog gå vägen. Vill verkligen inte missa några dagar. Dessutom så ska jag kika hur mars schemat ska se ut. Någon som måste vara klart snart.

Har börjat på ännu en tavla. Denna gång står Bonzo modell. Även om jag gillar att bara måla vad jag förtillfället känner blir jag aldrig riktigt nöjd.
Därför finns det säkert 5 påbörjade målningar här, jag kan aldrig bara ha en på gång. Växlar mellan att måla alla möjliga och omöjliga saker.



Det var allt för nu! En dusch och någon annat än en morgonrock, sen så! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0