Kalaskväll

Kvällen började med att jag åkte upp till Linas nya lya för tacomiddag. Efter några timmat där bar det av till Torvalla för en intensiv förfest. En timme senare, då hade klockan redan hunnit passerat 00 slaget, anlände vi på Plaza. Skakade rumpa med tjejerna och träffade några av grabbarna som jag alltid hängde med för en herrans massa år sedan! Kanonkul ;)


Bilderna blev som de blev, jag skyndade mig att trycka på avtryckaren så snabbt som det bara gick! MEN om nu inte korten avslöjar det så kan jag meddela att alla va döläckra!

Nu har jag varit på middag hos mannens föräldrar och en del av hans släkt. God mat och många skratt.

Passar på att tacka alla för de här kvällarna! Härligt att ha så många bra människor omkring sig.
Nu ska jag bara njuta av att inte göra någonting. I morgon är det söndag, ännu en vecka har gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0