Mitt nyår!

Efer en god middag med mannen gick vi iväg till hans kompisar (massor med människor jag aldrig träffat)
Kvällen blev kanon, så himla trevligt! Hade jätteroligt och är nöjd över mitt nyårsfirande trotts att det i år inte traditionsenligt firades med mina egna.

Slänger upp lite bilder!



Nu ska jag se om det går att få ner lite kvällsfika, har så himla ont i munnen!

Försökte överföra bilderna från min nya kamera men tror den driver med mig. Vi är förtillfället inte överens, förstår inte vad jag gör för fel. Men kikar vidare på det i morgon!

Årets andra dag har flutit på smärtfritt :) (Förutom munnen då)

God kväll, hoppas ni har en rolig lördag, fast det känns som en söndag.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ett tips. Kör in minneskortet i datorn bara. Så slipper du installera program och hålla på. Beror förstås på i vilket format du fotat om du behöver de programmen, men så länge du inte fotat i RAW-format så funkar det utan de programmen. Kram

2010-01-03 @ 00:25:33
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

gott nytt år!!



kramar

2010-01-03 @ 14:41:48
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Ola

Du ser hekt livrädd ut på kort nr.3:P Hoppas allt är kanon annars!

2010-01-03 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0