Marlen fyndar

Har gjort stan med Jonsson, fyndat som tusan! Jag har verkligen sparat tusenlappar! Dessutom lyckades jag med bedriften att handla varor som ej var rea på till halva priset! Den otroligt snälla tjejen i kassan kanske tyckte synd o mig på grund av min bristande läskunnighet! ;) Tack och bock! Sammanlagt fick jag med mig två supermysiga koftor, en skön enkel tröja, en blazer, en kjol, en underbar blus och dessa blingande föremål...

Ett par tunga örhängen med aldelsen för mycket glitter ;)...

...och mina nya ringar!

Nu har jag lekt med kameran och smällt i mig ett halvkilo frukt! Känner mig väldigt nyttig! Borde jag låta bli att berätta att till detta var det x antal dl grädde också!?!

Sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0