Fullt ös medvetslös

Efter att ha torkat snor och spyor, känt lukten av en mängd bajsblöjor,
gjort ett flertal felaktika beslut (man ska aldrig låta barnen välja
vilken bok som skall läsas, inte heller ska man inbjuda till
den för mig jobbiga leken dra runt alla dagisbarnen på 2 madrasser)

är jag nu vansinnigt trött! Efter jobbet satt jag på Pause från
klockan 14 till 20,30. Lina stod för sällskapet första tiden, därefter
bytte Linda av.

Nu ska jag snart ramla ihop i sängen. Ska dock försöka trycka ner lite
kvällsfika först (jag som knappt gjort något annat än fikat idag)

Men innan jag stänger ner här så vill jag berätta att det finns 2 saker som jag längtar efter:
Bonzo och semlor!


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

SEMLOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du älsklings gumman min, vi gör så här. Vi bakar SEMLOR! Har aldrig gjort det, men hemmagjorda är TUSEN ggr godare än köpta! sen påminn mig om att bara äta EN.



hoppas ryggen känns bättre, kan ju ha varit efter att ha släpat runt på ungarna hundra mil?

2010-01-29 @ 12:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0