Morgonmänniska?

Varje morgon inser jag hur otroligt skön min säng är och vilken stark dragningskraft den har! Klockan hinner alltid bli för mycket innan jag väl kliver upp. Vaknade vid 9, men låg kvar i en timme till. Jag vill vara en morgon-människa! Det är en härlig känsla att vara uppe före alla, när allt är tyst och lugnt.
Hade en period när jag faktiskt dagligen ställde klockan för att kliva upp i hyfsad tid, men efter några veckor tog sängdemonen över mig igen. Men en dag ska jag bli fri!

Damn you!

Nu ska jag snart iväg för en fika med Lina! Pause, låter gott va? Kladdkaka kanske...:) Fast då får jag ont i magen, ska överväga och se om det är värt det under tiden jag gör mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0