Vårnyheter

Vaknade upp i en mycket fin lägenhet! Skyndade mig nämligen att sätta upp alla nya saker som införskaffades igår! Bokade tvättstugan och tvättade upp de nya sängkläderna och handdukarna. Nytt o fräscht! Gårdagen med Jessica var kanon! Vi hittade båda så bra grejer, fikade, åt,  pratade och sjöng! STORT tack för igår!


Nu sitter jag och slötittat på damernas super G. Funderar på om jag måste gå till jobbet för att skriva på min tidsrapport. Jo, så får det bli, vill jag ha lön är det ett måste! Tänkte visa er lite nya skor, mina favoriter ;)


Mitt ryggskott börjar ge med sig lite nu! Ska be mamma massera mig för jag åker hem med Henrik ikväll, hem till min Bonzo! Skrev ju i ett tidigare inlägg att det var honom och semlor jag längtade efter. En semla fick jag utav Anette i förrgår och vovven får jag se idag! Min önskan är uppfylld!

Ringde min bror för nån dag sedan och bad honom ta med mitt staffli till stan. Svaret jag får är: Ööehh...Ja visst kan jag det!!....ehhh...är det ett verktyg eller?!

Ha en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0