Vårkänslor

Nu längtar jag så mycket till våren! När allt blir ljust och fint.
Det är så skönt att slippa slänga på sig alla lager med kläder!

Det är en timme tills jobbet börjar, något jag inte alls är peppad på.
Men det är bara 6 timmar sen är ju dagen över! Irriterande att känns sig så
trött och osugen! Men jag kommer säkert igång snart.

Har ni sett den nya Ica-reklamen? Den som driver med Gina Tricot-reklamen?
Vek mig dubbel av skratt!!

Skulle vilja ha lördag nu, det är då min och Jessicas Ikea-resa ska genomföras.
Har kikar igenom deras hemsida för att som vanligt inse att det finns
massor jag skulle gärna skulle få följa med mig tillbaka hem!
Flera typiska "bra-ha-saker"

Dax att diska och plocka ihop för att sedan traska till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0