Den blötaste kvällen någonsin!


Notera gärna våra fina svallande frisyrer!

Notera gärna de mindre fina frisyrerna!

Ett försök till att visa hur mycket det egentligen regnade. Jag kunde tömma vatten ut mina pumps. Klänningen fick jag vrida ur. Paraply sket vi fullständigt i, att vi kunde gått in på G3 kändes inte heller lockande, nej då vi fortsatte raka vägen genom stan. Med några uppehåll under tak och en vurpa. Vad jag ramlar nu för tiden!

Väl inne, tre dränkta katter röjde! Tack damerna för den kvällen!

Här är mitt "ragg" Victor från wigan athletic fc. Jodå, vi bytte till och med nummer (För att få tyst på honom). Senare gick jag hem, och på morgonen var det en massa missade samtal! Inte illa! För er som fortfarande inte förstår varför jag är så nöjd så spelar han i engelska premier league. NÖRD!
 
I går kväll fick jag ju då min lilla bebis. Som var rätt jobbig. Ingenting var bra nog förrän vi kom hem till lägenheten bara han och jag. Men då var han söt som vanligt. (Väldigt bra att ha Mios leksaker hos mig Jessica, den blev en favorit)

Idag åker jag hem till skogen för några lugna dygn.


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Hahahahaha, ja du Eriksson...tack vare dessa killar så hade jag såååå roligt!

Har nog aldrig sett så många sönderblekta brudar med tuttarna under hakorna och kjolen...ja den ska vi nog inte ens beskriva!

Tappade nästan hakan när man såg killarnas bling!

2010-07-19 @ 12:05:31
Postat av: Marlen

Hahahaha, jag kan bara föreställa mig! Menar, som han gjorde, slet tag i min arm när jag gick förbi och säger you look sexy tonight! Det kunde ju ha fungerat liksom! haha, han presenterade mig för halva laget typ så jag hann ju se blinget också! Kuuuuuuul!

2010-07-19 @ 12:18:30
Postat av: marlen igen

Förövrigt är jag vare sig sönderblekt och kan inte om jag så skulle villja trycka upp tuttarna så högt upp! ;) men det fungerade tydligen ändå!

2010-07-19 @ 12:19:40
Postat av: SaraSahara

Klart de, en kille känner väl ingen kvalite när han ser de;)



PÖÖSSS!

2010-07-19 @ 17:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0