Den brutala sanningen

För ett tag sedan var jag och Henrik i badhusparken för att äta glass i solen. Glass är ju som ni alla vet något jag bör undvika för min mages skull. Men jag struntar som vanligt i vad jag borde och gjorde som jag ville.

På väg hem får jag självklart ont och börjar klappa mig på magen varpå Henrik tittar och frågar om jag är gravid??

-Nej, jag har ätit glass som du vet, då bli ju magen som en ballong. Svarar jag.

-Okej, då kanske inte du ska ha så tajta tröjor när du äter glass, får jag till svar.

Den brutala sanningen, rakt i ansiktet. Kan man annat än älska det?!

Kommentarer
Postat av: SaraSahara

En smäll i ansiktet på bror är också rätt brutalt.



Joel gjorde en sån han också. Sara, du har verkligen blivit fet!

2010-06-10 @ 10:34:45
Postat av: Marlen

kan man annat än tycka om sina bröder?? ;)

2010-06-12 @ 10:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0