Inte min dag

Vissa dagar går inte allt så bra som önskat.
Fick ett av mina berömda ryck och lyckades kasta ut en halv burk med rostadlök över den nydammsugna mattan. Samma ryck som gjort att vinglas flugit, allt porslin är kantstött, cocacola kastas över bord och en kinapinne kördes rakt upp i gommen så blodet forsade, listan kan göras hur lång som helst. Förstår mig inte på det här med rycken, väldigt irriterande!

Efter middagen bestämde jag mig för att göra smoothie, när jag mixar som bäst går det hål i botten på skålen. Smoothie överallt!

Inte gick Sydafrika vidare heller... Bör jag gå o lägga mig?
Man kan väl säga att den här dagen varit lika misslyckad som denna outfit!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahaha kan inte du börja modeblogga Marlen:P. Det räcker med den där och du har gjort succé.

2010-06-22 @ 23:31:47
URL: http://asapersson.wordpress.com
Postat av: SaraSahara

Skulle vilja vara din hustomte, skulle sitta och fnittra lite smått elakt VARJE gång du får ryck, TIHIIII!



I LÖV DU!

2010-06-23 @ 12:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0