Mina nöjen

En mycket händelserik dag. Klev upp tidigt för att gå och få hjälp med ryggen. Det är en mardröm varje gång. Men så skönt att veta att Anita är så fruktansvärt duktig, så snart är det onda borta för ett tag!
Följde med mamma upp till Lillänge, där jag inte varit på år och dar nu. Kändes väldigt märkligt att gå in på Rusta, det såg helt annorlunda ut och inte en människa som jag kände igen!
Klockan 1 började jag jobba, halvt illamående och med en smärtande rygg tog jag mig igenom de timmarna. Hade ganska många roliga kunder. Ibland är de verkligen den bästa undethållningen!

Ett annat av mina nöjen när jag står i en butik är att läsa igenom CV:n som lämnas in av arbetssökande. En del är så ordentligt skrivna, lite väl utförliga ibland till och med. Men nu har jag hittat ett som tog alla pris. Det kändes inte som att människan var allvarlig med denna lilla lapp! Så mycket nöje. Tyvärr får man ju inte hänga ut någon så jag nöjer mig väl med att berätta hur kul det var! Bra att ni skrattar med mig!

Väl hemma från jobbet snabblagades tacos (mitt uttal kära vänner, taaacos) som lite senare intogs av mig, mannen och Pontuss. När maten landat tog jag och Lina en sen långpromenad!

Och (min gamla svenska lärare muttrar nog nu, då man aldrig börjar en mening med detta ord) nu sitter jag här med ett fruktansvärt sug efter chokladbollar!

Där tog det slut på ord! Utgår, Avgår!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är helt med dig på ditt uttal! Och dessutom så kan jag säga att det är helt okej att börja en mening med och. Det säger våra journalistlärare. Så det så!

Kram

2010-03-12 @ 10:37:44
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men nu blev jag ju supersugen på chokladbollar!!

2010-03-13 @ 23:24:58
URL: http://golden.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0