So far so good

Ikväll ska jag verkligen försöka hålla humöret på en rimlig nivå. Det vill säga, inte spåra ut om en halvtimme.
Min plan, hålla käften!

Förövrig är jag ganska nöjd med dagens insats. Tvättade, bakade, lagade lunch och städade lägenheten. Allt innan klockan 12! Rullade ner på jobbet, avverkade några timmar där och spatserade senare hem. Nu häckar jag likt en fågel i soffan. Eller ugglar jag?!

Från det ena till det andra, så är det nu Sveriges värsta bilförare på tv:n Har säkert sagt det förut, men det tåls att säga igen! Spelar ingen roll om detta görs efter manus, det är hysteriskt kul! Tänker alltid, att antingen hamnar jag i detta program när körkortet väl tagits, eller så kan jag omöjligt bli så dålig


Om ni inte kikar på detta, kan ni lika gärna gå och lägga er!

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0