Andas

Hade en riktig toppen morgon, vaknade tröttare än när jag la mig, var skitig i håret men orkade inte duscha, hårspray fick bli min räddare! Hade glömt att tvätta av sminket och övervägde faktiskt att bara bättra på gårdagens spackel, men där drog jag en gräns! Hur risig hade jag tänkt att vara egentligen!?

(känner att den här bilden passar bra in i texten, jajamen!)

Hoppade på samma buss som Jennie-Lie och hade sedan en hel dag med första fack-utbildningen. Riktigt intressant och lärorikt. Enda negativa inslaget var några mycket irriterande surrkusar.

Nu andas jag några minuter, ungefär en kvart till. Sen bär det iväg!

Spring!


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

NAAAAW! Blir så stolt över min duktiga tjej:) Dra med dig Jennie-Lie på vår fack-buss till Torpshammar den 12e Juni då?

2010-05-17 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0