Hektiskta liv!

Jag vet verkligen inte vad jag har lyckats med. Men det går ganska bra iallafall! Har en intervju i morgon som jag hoppas ska va givande. Så ni får hålla tummarna för mig!

Jag har hämtat mig efter den där jäkla körlektionen nu. Kanske att jag bokar en ny i morgon, men det känns mer än lite jobbigt måste jag erkänna!

Morgondagen är jobbfri, men en fika dejt med Anna atår på schemat likaså en försenad födelsedagsmidag. Trevligt.


Jag och mamma, förra sommaren

Sommar nu tack, det verkar kunna bli den bästa på mycket länge nämligen!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det KOMMER bli den bästa på länge. Definitivt:)

2010-05-05 @ 22:07:09
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0