Undekänt

Jag ger mig själv underkänt! Att jobba i en mataffär, men inte ha frukost hemma! Det är inte bara lite dåligt! Nu kommer det bli ett ihopplock som jag inte ens vill ha. Bra start på dagen, eller inte.

En annan sak jag inte förstår är varför jag slår upp ögonen prick 8:45 varje morgon.  Lika orolig varje dag att jag ska försova mig....när jag börjar klockan 13:00  ;)



Då har jag några meningslösa saker att fundera på idag. Kommer bli en massa kassatimmar. Men det fina är att jag jobbar med Jenny igen. Vi hade ett uppehåll på si så där 9 månader efter att jag slutade på Rusta. Rätt komiskt att vi båda hamnade på samma nya plats!

Mycket som är komiskt i mitt liv nu ;)

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0