En fantastisk helg!


På torsdagen åkte jag och Jessica ner till Sthlm, som visade sig vara början på något fantastiskt!

Ett mycket färgglatt innehåll i kylen under lördagskvällen!

5 tjejer gör sig iordning


Jag är superstolt över den böld som bosatte sig mellan mina ögonbryn. Nu har den tyvärr lämnat mig. Förhoppningsvis för alltid!

5 tjejer som är färdiga!

Ett konstigt spel som ingen förstod någonting av! Men vi spelade ändå!

Åsas härliga vänner!

De bästa systrarna!

Vilken utgång sen, jag har i skrivande stund fortfarande träningsvärk!
06:00 när solen redan stod högt då tog "kvällen" slut!

Jag och Lina var mycket stolta över att själva hitta ÖVERALLT!

Sista fikat med damerna! Ska stjäla fler bilder senare, detta var en del av mina.

Tack brudar! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0