Ännu en fantastisk helg!

Är hemma efter en helg i Stockholm. En otroligt bra helg.

Fredagen var utgångsdag! Jag, Åsa och Jonna!





Efter flertalet timmar på "Ett ställe" var det trötta steg hemmåt.

Dagen efter var Åsa så här pigg!

Lördag o söndag var riktigt mysiga dagar, promenader, lite mindre fotografering än planerat, lite fika och massa babbel!


Måndag morgon var det hemfärd tillsammans med Lina, alltid trevligt med sällskap, men vi somnade i Gävle och vaknade i Bräcke så det gick rätt snabbt hem ändå.
Dock funderar jag på vart man ska vända sig om man vill lägga fram ett förslag om att förbjuda barn på tåg!? Eller åtminstonde ha en egen vagn för dem!

Dock var det två barn som var otroligt underhållande, pratade som två små gubbar i kojan de byggt på platserna bredvid mig.

Tack för en otroligt bra helg! Jag saknar dig redan nu frugan och tror att sthlm en gång i månaden är nödvändigt numera! Puss på dig!

Idag har jag haft körlektion! Kör numera mitt inne i centrala stan. Det går frammåt! Största misstaget denna gång var att jag svängde höger när han sa vänster.
Ja, det är pinsamt att inte kunna, men vad ska jag göra?!


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Finns ju tysta kupér(stavning!?) då borde det finnas barn vagnar också. Alla tågåkare gnäller ju över det ju! fix fix!

2010-11-09 @ 13:46:10
Postat av: Åsa

Du är fantastisk! Och helgen var bäst:). Puss

2010-11-10 @ 18:17:41
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0