Fredag!

Idag har jag och Jonsson varit riktiga tanter, druckit te och ätit kakor. Men det slutar inte där, hon satt och virkade medans jag snurrade ut garnet åt henne. Pratade åtskilliga timmar om allt och inget. En väldigt avslappnande dag.


Har börjar söka jobb igen. Mitt misson nu är att ta mig iväg från Ica. Trist att jag är beroende av de pengarna, om inte hade jag slutat igår. Jag har så svårt numera att stanna på ställen jag inte trivs på. Någonting lärde jag mig ivarje fall av mina tre år på Rusta. En bra personal fick mig då att stanna på ett jobb jag absolut inte tyckte om. Har haft turen att jobba med bra människor på mina andra jobb också, men slutat hänga upp mig på det och istället gått vidare. Så ni kan ju än en gång önska mig lycka till med sökandet.


Sitter nu med en dator och försöker få i gång den andra, MEN när kunskapen ligger på noll och jag inte vågar pröva så är det mycket svårt! Dumma jag har inte skaffat en extra hårddisk för de tusentals bilder än. Kommer bittert att ångra mig dagen det är för sent och bilderna föralltid är borta.

Om inte allt för länge får jag återse Sandra! Har jag tur kanske fler kusiner kommer också!
Bilderna är tagna i Borga förra året. I miss it!


 


Kommentarer
Postat av: Jonsson

Hahahahaha. Kändes värre när man läste det. Fasen vad söta vi ääär!

2010-10-22 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0