På väg eller inte?!

Jag roar mig med allt annat förutom datorn just nu. Idag har jag varit på körskolan, 7:e lektionen, landsvägskörning. Spännande ska jag berätta för er!

När jag i godan ro kör på vägen, säger plötsligt min lärare: Vart ska du?!!? Bromsa!
En aning förvirrad börjar jag då kika mig omkring för att upptäcka att jag är på väg in i ett industriområde. Tittar undrande på Helmer som då berättar för mig att vägen gick till höger och att jag totalt missat det och kört rakt fram istället.

Jag missade en hel jäkla väg! Imponerande!

Gick till mormor och morfar för att begrunda min miss.

Då jag har blivit ytterst oberäknelig när det gäller bloggandet och numera inte garanterar många inlägg passar jag på att berätta att morgondagen blir av det intensivare slaget!
Jobb på Scorett, fika med Emmie, teorilektion och avslutningsvis kvällsfika med Åsis.

Förutom att göra allt jag måste och allt jag vill så har jag lite smått börjat längta efter julen. Mysig tid på intågande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0