Boka!

  • Körskolan
  • Möte med banken
  • Tvättstugan
  • Tågbiljett
  • Flygbiljett

Efter en mysmorgon tog jag mig i kragen och bokade två körlektioner, dock hade de bara två lärare numera så det fanns nästan inga tider alls att få. Dessutom var det Leif som jag började köra med som bytt jobb. Dubbelt typiskt!

Möte med banken fick jag på torsdagen och den här gången är det förbjudet för mig att "glömma" tvättstugan ikväll.

Om SJ:s hemsida inte ville krångla lika mycket som deras tåg hade jag redan kunnat boka biljetter, men nu får jag passa över det till Frugan istället. Vilket kanske inte är mer än rätt? Vill hon träffa mig får hon väl anstränga sig lite. ;)

Nu väntar jag på min svägerska Jessica som ska pallra sig in till mig. En mycket bra dag!
Rådet inga tvivel om att hösten är här idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0