För första gången!

Idag hade jag en sådan här dag med massa "första-gångare"! Rullade iväg på safari, såg en räv och en halv hare. Mer än så blev det inte. Däremot upptäckte jag att bilen körde lite som den ville, klev ut och tittade, punktering!
Min första punktering, mitt första däckbyte och första gången jag råkar ut för så kallad mörkerkörning på grund av förseningen. Gick strålande.



Denna natt spenderar jag i skogen. I morgon bär det av mot Stockholm och Frugan!
Nu ska hundarna in och jag vill ha fika! HOJ!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tror minsann att pappa Bengt hade planerat detta in i minsta detalj...Han tänker verkligen se till så att du blir en toppen chaufför som ska köra mig land o rike runt sen...O nu då du kan byta däck så slipper ju jag lära mig det...=P...puss

2010-09-29 @ 14:12:12
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/
Postat av: SaraSahara

Hahaha, kan nästan se Bengt framför mig. Med stort tålamod!



Ha så kul i tokholm!

2010-09-30 @ 14:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0