Tele 2 motarbetar mig

Ringde i fredags, när jag väl kom fram efter 2 försök visar det sig att de har ett teknisktproblem och att beställningen inte går att genomföra. Prövade beställa via internet hela helgen, samma fel!
Ringde idag, efter telefonkö kommer jag fram till en otrevlig människa som tar alla mina uppgifter för att sedan märka att deras inspelningsgrej inte fungerar, därmed gick det inte göra beställningen idag heller. Snart överväger jag att överge dem helt. Försäljaren tjajade om att jag behövde ett snabbt bredband, ett mycket snabbt till och med! Men tror ni de levererar snabbt eller? Nej, 4- 6 VECKOR ska det ta innan jag får det. Så försvinner jag under en lång tid vet ni vart jag tagit vägen.

Nu kommer fröken Ida hit, plugg väntar oss!

Säger tack till min Jonsson också för trevligt sällskap tidigare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0