Tröttare tjej.

Helgen har gått i trötthetens tecken. Många fel har jag lyckats ställa till med. Idag när jag satt i kassan och längtade efter lunch berättade jag vad klockan var istället för att säga vad det skulle kosta. Tjejen såg lite brygg ut när jag säger 14:29 istället för 67 kr och 50 öre. Till råga på allt tyckte hon att jag var gullig! Virrig var väl mer rätt kan jag känna.

Efter att ha tittat på lägenhet med Jenny kom jag hem och landade framför datorn så här sitter jag nu.


Det är snart bara 2 veckor kvar tills jag får träffa Frugan igen! Då är gänget samlat!
UNDERBART

Har förlängt helgen också, så nu är det inte fredag-söndag som gäller längre, utan onsdag-söndag.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du samordnat allt med alla så att alla kommer och samma dag och så eller? Känns bra att det är mig ni ska komma till men jag har ingen koll själv:p.

2010-09-13 @ 18:49:17
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0