Den sämsta och den bästa

För två kvällar sedan bestämde pappa att vi skulle på björnsafari. Pappa är inte världens bästa björnspanare och efter den kvällen kan vi nästan klassa honom som den sämsta! Efter att ha åka på en skogsbilväg lessnar han alltid och väljer en som väg som leder till mer civiliserade platser. Enda gången han krypkör är när vi åker förbi en gård med mycket maskiner på (För där inne gömmer sig säkert björnen). 2 timmar senare kom vi hem, inte ett björnmöte rikare, men med större kunskap om alla småbyar runt omkring.


Förutom långa safariturer roar jag mig med att göra om mina möbler. Har utmämnt mig till Sverigen bästa fuskbyggare! Blir nämligen nöjd med resultatet med fy tusan vad jag fuskar! Orkade inte söka rätt på mitt måttband så en varmakoppenförpackning fick rycka in som mätinstrument. (resultatet: olika långa ben)
Istället för en ordentlig pensel fick min hårfärgningsborste sätta livet till. Man tager vad man haver!
Jag jobbar hårt för att pränta in det i era huvuden!

Ska fortsätta med hallen i morgon, då får jag kanske mina hemmagjorda lådor också. (De är på vädring ute i skogen eftersom lukten av limmet kunde ha blivit min död om jag ställt in dem här)

Over & Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0