2 av 3

När jag bjöd mina fina damer på middag glömde jag såklart fota huvudrätten...men utan Lina hade det inte blivit några foton alls! Så bättre än inget med andra ord!


En del kartonger i bakgrunden, det är nämligen så att jag numera äger en egen tv! Tråkigaste köpet i mitt liv, men den är åtminstonde min. Bror med vän hjälpte mig lämna tillbaka Petters, och ni som sett den förstår nog vad jag menar när jag säger att det inte var helt enkelt!
Förövrigt är det sorgligt att lämna tillbaka saker.

Var på IKEA i helgen och fick med lite bra grejer hem som ska packas upp nu.
I morgon då? Jo då ska jag tillbaks till den förbannade körskolan!

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0