Datum spikat!


Underbara människor, finaste vännerna!

Sedan den kvällen är jag tapas-frälst!

Gårdagen bjöd på champions league och den utan tvekan godaste hemlagade asiatiska mat jag någonsin ätit!
En drös nya trevliga människor, och några gamla godingar!

Vardagslyxet går vidare, förra veckan var det trerätters hemma hos Lina. Hon hade verkligen lyckats och fick mig att äta tills illamåendet var ett faktum! Och det mina vänner, är ett bra betyg! Nästa på tur är Jessica, som började planera detta för flera veckor sedan! Fantastiska kvällar får jag med mina damer!

Känns helt klart vad mitt nya intresse är! God mat, att äta god mat!

Men nu till det stora! Datum för uppkörning är spikat!
Jag körde idag en av de sista lektionerna, ska bara ta någon till närmre uppkörningen för att lugna nerverna. Mer än så får ni inte veta!

Jessica, det var nog dina hot som fick fart på mig! Tack för det!

Nu ska jag trotsa huvudvärk och illamående, städa lägenheten och sedan vara på jobbet i några timmar.


Kommentarer
Postat av: Jessica

2011-04-15 @ 22:44:08
Postat av: Jessica

Det var så lite så. Jag är bara glad att jag kunde hjälpa till =)..puss

2011-04-15 @ 22:45:15
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/
Postat av: SauronSara

Men hörru Kerstin! finaste? Jag dåÅ?! buhuuu:)



pusspuss

2011-04-27 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0