Mina tankar...

...är inte alltid som alla andras...

Dagens fundering är om jag är ensam om detta "fenomen", det är nämligen så att varje gång jag dricker kall apelsinjuice så kliar det otroligt mycket i mina öron! Vad är det för koppling?!


Bakade bröd igår kväll, så det ska jag njuta av senare! Sicken tur att jag råkar ha receptet på världens godaste limpa ;)
Söt och go!

Undrar om jag ska ge mig i kast med den bedrövliga garderoben?! Nu krånglar internet, så det är ändå dax att gå från datorn! Film ska jag se också, igår var det DreamGirls, idag blir det Elizabeth The Golden Age. Måste ju se alla filmer jag engång köpte och bara ställde in i hyllan.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har också något sånt konstigt. Varje gång någon typ skriker i mina öron(typ på krogen) eller om jag åker en karusell som skakar så killar/kliar det i mina öron. Knepigt. Kram

2009-04-13 @ 21:15:15
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0