Sista mellandagsrean?

Det går att ladda upp bilderna men jag orkar inte vänta så länge. Varför betalar jag massa pengar för det här skräpet?! Men det är väl ännu dyrare att bryta avtalet. I morgon återvänder vi ialla fall till verkligheten, med allt vad det innebär. Mellandagsrea...Fy fan. Inte nog med att det blir tråkigt att jobba, det blir jättetråkigt att gå på stan också. Östersund måste ligga högt upp på topplistan när det gäller sämsta rean! Orkar inte trängas med alla ihjälstressade och otrevliga människor!

Ska mitt nyårslöfte bli sista mellandagsrean? Har ju gett sådana löften till mig själv förr utan större framgång, men nu känner jag mig riktigt taggad! Har ju tagit några stora beslut under året som gått och känner att det faktist var roligt. Vipps sa jag upp mig, vipps tackade jag ja till nytt jobb, hux flux bytte jag tjänst och pang bytte jag helt inriktning! Marlen ska ta tag i sitt liv! Är himla sugen på en utlandsresa också, inga som känner sig manade till att hänga med? En vecka eller så behöver inte bli så dyrt :)

Nej, kanske en promenad i det vackra månskenet skulle pigga upp!


Kommentarer
Postat av: Sahara

Mellandagarean tar fram det sämsta hos människor...de vet ju vi!!!! Haha. Pusspåre!

2009-12-30 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0