Mina nya vanor!

-Kliva upp i bättre tid
-Äta bättre/nyttigare frukost
-Lunch (!?!) kan behövas om jag kliver upp tidigt.
-Komma igång med träningen!


Nu får det faktiskt lov att vara slut på sovmornar (kanske nån gång bara) sätter även punkt för mitt O´boy sörplande!

Blev lite stressigt till jobbet idag, fick av någon konstig anledning för mig att gå (vilket nästan aldrig händer) dessutom gick jag en timme innan jag skulle börja i stället för en halvtimme som jag ivanligafall gör.
När jag kommit halvägs får jag ett meddelande om att jag börjar klockan 2 och inte halv 3 som jag trodde! Har aldrig gått den där sträckan på under 30 minuter förr, men idag gick de på dryga 20! Nytt rekord mina damer och herrar!

Så denna dag är början på mitt nya lite bättre liv ;)

Motion, bra mat och sömn! Seg segare segast skall bort!

Solen skiner dessutom, tack de va väl på tiden!

Snart kommer Ola, ska bli roligt att se honom...var det ett år sedan sist tro!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0